Summa sidvisningar

fredag 17 augusti 2018

Punktering

Det blev en vacker o varm sommardag igen. Beslöt att cykla arbetsresan till Mattby och tillbaka. Ditvägen gick bra och jag njöt av den friska morgonluften. Men på hemvägen tömdes bakhjulet på luft vid Finno. Kom ihåg att det finns en cykelserviceaffär i Finno och tog mig dit och de fyllde hjulen. Jag hann till Esboviken så var hjulet tomt igen.... Nåja, jag hoppade på bussen med cykeln i släptåg och får jag kolla upp hemma vad det är för fel. 

Som plåster på såren fixade jag ett nytt fint blomarrangemang av orkidéer och ett par nya suckulenter som jag köpte. Joakim hade kommit hem från sin Krakovresa i natt så på kvällen fick vi höra lite reseberättelser. En skön fredag trots lite cykeläventyr!

Krukväxt-arrangemang. Nr 172/365

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar