Summa sidvisningar

torsdag 27 december 2018

Vardag med lyx

Idag är det vardag igen, jag åkte till stan för att jobba ett par timmar. Det kändes inte som jobb, det var bara ett par saker jag ännu måste få gjort innan årsskiftet. Kontoret var öde och tyst för ingen annan var där. Sen tog jag spårvagnen in till centrum för att använda min 50-årspresent av mina arbetskompisar, Body and Mind Balancing massage på Helsinki Day Spa. Det var nog det bästa jag varit med om på länge, så avslappnande med en behandling som var en blandning av klassisk massage med mjuka rörelser och akupunkturtryckningar. Kändes både avslappnande och energigivande på samma gång! Dessutom var miljön så lyxig med stämningsfull musik, väntrum med dricka och vilostolar. Jag har ännu ett gåvokort till samma ställe som jag fick till födelsedagspresent. Det blir svårt att välja bland alla de fina behandlingar som erbjuds. 

 I väntan på massören! Nr 274/365



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar