Summa sidvisningar

tisdag 6 oktober 2020

Liten filur på upptäcktsfärder

Fredag 2 oktober 2020

Tänk så spännande att få utforska världen och upptäcka nya saker hela tiden. Så är vardagen för en liten valp. Emellanåt måste man vila en stund för att igen orka gå på nya upptäcktsfärder. 

Sandhögar är extra roliga att gräva i. Nr 196/365

Matte fick fisk och den måste vi ju rensa, hela familjen tillsammans.

Husse hjälp, de har byggt lite för hög terass här på Martikait.

Det finns många kompisar att slicka och leka med här

Ser ju gott ut det där
Matte och Husse övar en massa konstiga saker med mig, förstår inte riktigt alltid vad 
de vill att jag ska göra, men jag får alltid godis, det är mums!

Undrar vad det där gröna gräset smakar?

Yäk, det fastnade i halsen och kom upp tillbaka

Bäst att dricka lite vatten på det. Men har Matte o Husse köpt ett badkar att dricka ur?

Vatten gör mig kissnödig, men jag kan nog kissa ute för det mesta redan!
Soffan är skön att vila på emellanåt! Alla mina roliga leksaker är också med.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar