Summa sidvisningar

söndag 5 november 2017

Givande kursdag

Idag ordnade jag en kursdag för eftisledare i våra nya utrymmen. Fortbilningen består av fyra kursdagar av vilken dagens kurs var den första. Det var ett mycket engagerat och pratglatt gäng eftisledare som var på plats och jag är så otroligt nöjd med dagen. Och det märktes att också deltagarna var nöjda. Mest tack vare föreläsaren och utbildaren Ulrika Willför-Nyman, hon talar så positivt, engagerat och får folk att reflektera och se framåt.  Jag ser fram emot följande tre kursdagar.

Efter kursen tog jag bussen till Nagu för Jörn hade åkt dit redan igår. Bussresan gick smidigt och snabbt för jag hade en bra och spännande bok som sällskap. Vi övernattade i stugan för första gången, hade hängt upp pressun till burspråket och det hölls varmt där inne med hjälp av en värmeblåsare. Det var riktigt mysigt att åka ut till holmen i månskenet och sova där ute i stugan.

Här ser deltagarna inte så ivriga ut, men vi hade fina engagerade diskussioner under kursdagen.
Nr 296/365


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar