Summa sidvisningar

söndag 10 november 2019

Att förena nytta med nöje

Fredag 8 november 2019

Idag tog jag tåget till Vasa för att imorgon hålla den första kursdelen i en fortbildning för eftisledare i Österbotten. Hade också ett möte på CLL på eftermiddagen. Det roligaste med arbetsresor till Vasa är ju ablsolut att jag samtidigt får träffa familjen. Pappa kom efter mig till stan efter mötet och i Gamlis fick jag äta mammas goda köttsoppa. På kvällen hälsade vi på hos Kents familj och jag fick äntligen se hans nya hus som han bott i redan flera månader. Vi blev bjudna på glögg och smarrig ostbricka. Roligt att träffa också barnen och dessutom Malins flickor som jag inte sett tidigare. Glada och upprymda efter en kväll på disco i skolan. Vilket härligt gäng!

En symbol för Vasa, Trefaldighetskyrkan. Nr 257/365



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar