Summa sidvisningar

torsdag 20 februari 2020

Sötare kan ingen vara

Onsdag 19 februari 2020

Efter arbetsdagen satt jag mig på tåget för att åka upp till Vasa. Imorgon är det dags för eftiskurs igen. Dessutom fick jag träffa lilla Ted för första gången. Tänk att man glömmer hur liten och söt och ..... alldeles underbar en liten nyfödd kan vara. Jag fick hålla honom så länge mamma Sofia åt fisksoppa. Han sov under hela tiden vi var där, men känslan och doften av den lilla nyfödda hänger ännu också kvar. Det är något magiskt över dessa små varelser som vuxit i magen i nio månader och som sen en dag kommer ut och är en perfekt och färdig liten människa! Jag är så innerligt glad för hela familjens skull, mamma, pappa, hunden och lilla Ted som alla verkar vara så lyckliga och trygga med den nya tillvaron. Och förstås för mormor och morfar och alla andra i närheten.

I Gamla Vasa blev vi, trots sen ankomst, varmt välkomnade med härlig fräsch sallad till kvällsmål och uppdatering av senaste nytt innan det blev sovdags.

 Titta! Han blev sex dagar innan jag fick träffa honom och hålla honom i min famn!Nr 39/365
 Mormor, gammelmoster och lillen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar