Summa sidvisningar

tisdag 3 januari 2017

Nytt år med nya utmaningar!

Ett nytt år börjar, ett jubileumsår på flera sätt, både för mig och för Finland :). Jag brukar inte ge några nyårslöften. Men nu idag beslöt jag mig för att starta en fotodagbok på nätet. Sagt och gjort. Vet inte hur klokt det är men tänker att det kan höja motivationen och inspirationen att fotografera mera och att därför också bli bättre på det! Målet är alltså att fota minst ett foto per dag under ett år och också att lägga upp minst ett foto per dag hit i fotodagboken. Vi får väl se hur det går. Skall göra mitt bästa!
Igår kom den första snön efter en rekordvarm december och snöfri julhelg. Nu skall det bli smällkallt så nu kommer väl vintern på allvar. Men vackert är det och dagens bild tog jag av den helt insnöade och stämningsfulla utebelysningen utanför köksfönstret! 


Julljus under mitt fönster nr 1/365

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar