Summa sidvisningar

fredag 20 december 2019

Äntligen färdig

Äntligen!!! Idag skickade jag in min protfolio för studierna i utbildningsledarskap. Den skulle enligt planerna ha varit inlämnat redan i juni, men i ett halvt år har jag gått omkring med det ofärdiga arbetet som tyngt mig. Gjort lite när jag hunnit och orkat på kvällar och veckoslut. Men idag satt jag och gjorde den tills den var färdig, hade bestämt att jag inte firar jul med det svarta molnet hängande ovanför mig. Det blev ju lite sista minuten som vanligt :) Men vilken otrolig lättnad. Nu får det bära eller brista, hoppas den går igenom. 93 sidor text blev min portfolio, så nog har jag ju tydligen skrivit en del. Nu är det JULLOV!!

Pärmbilden på min portfolio som skickades in för granskning idag. Nr 289/365

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar