Summa sidvisningar

lördag 14 oktober 2017

Lördagsseminarium

Några lördagar i året har jag jobb, idag var det en sådan lördag. Det var tidig väckning för jag skulle vara på plats i Borgå kl 8, men som tur körde Jörn mig. Han hade också jobb idag med en stor födelsedagsfest. Vi har över 20 år ordnat stora seminarier för personal inom småbarnspedagogiken i Helsingfors och några år i Borgå. Temat för årets seminarium var föräldrars delaktighet och som föreläsare hade vi en utbildare från Sverige och Hem och Skolas fina personal. Det blev en lyckad och givande dag, trots att vi hade lite tekniska problem i slutet, men det löste sig till sist som tur.

Efter seminariet var jag rätt så trött, men tog ändå en tur på Galna Dagar, utan att hitta/köpa något. Köpte lite mat i delikatessen, men det som jag gick för att köpa var förstås slut.

 Bikupe-diskussioner i Borgå. Nr 275/365


Grått, regnigt, mörkt och trist väder i Helsingfors.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar