Summa sidvisningar

måndag 30 oktober 2017

Projekt korkbokstäver

I våras påbörjade jag ett projekt med att göra bokstäver av vinkorkar. Min, trodde jag, stora samling av vinkorkar räckte dock inte till, så nu har jag samlat korkar i några månader. Igår på mat & vinmässan kom jag på den briljanta idén att fråga efter korkar, där fanns ju tiotals utställare som sålde och förevisade viner. Det nappade nästan genast och jag fick en hel papperskass med korkar av en snäll vinförmedlare. Väl hemma blev jag så ivrig så jag gjorde den sista bokstaven i projektet.

Vinkorksprojektet klart och upphängt. Nr 291/365

1 kommentar:

  1. Voi vitsi va fina de blev dina korkbokstäver, riktigt speciella som inredningsdetalj ! Mat, vin och bokmässan sku ju va så rolig att besöka, vi måste pricka in den helgen nästa år ! Ha en bra början på november !
    Kram
    Carina

    SvaraRadera