Summa sidvisningar

torsdag 14 december 2017

Mitt i livet

Sista dagen som 40 plussare. Det känns bra att ha ett långt veckoslut framför sig med ledig födelsedagsfredag och roliga saker i planerna. Det känns också bra att var mitt i livet, fast jag nog haft lite mer funderingar kring livet än nånsin tidigare. Kanske kan det kallas en gnutta ålderskris, men inget allvarligt! Att bli äldre betyder ju i alla fall för mig att få bättre självförtroende, oroa sig mindre över saker och inte bry sig så mycket över sitt utseende och vad andra tänker. Och vilken lycka att det går bra för alla barnen som flugit ur boet och vilken lycka att ha så mycket tid för sig själv och sina egna intressen. Att få leva med den man älskar och att känna sig älskad!

Att imorgon fylla 50 och att vara mitt i livet!
Det firar vi med ett glas vin och ny matta! Nr 334/365



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar