Summa sidvisningar

onsdag 20 december 2017

Och firandet bara fortsätter

Det blev igen en rolig och festlig dag på alla sätt! Vi firade personaljulfest och födelsedag med bästa kollegerna på en Tallinresa hela dagen idag. Avgång på förmiddagen från Helsingfors med Viking Express med jullunch från buffén. De hade ett fantastiskt julbuffet med smakliga och mångsidiga rätter, allt från goda sillar till skinka och lådor.

I Tallin gick vi runt i gamla stan och snurrade mest på den stämningsfulla julmarknaden på torget. Jag köpte ett par julklappar och drack en varm glögg och njöt av stämningen. Vi hade stämt träff på ett café och där väntade en total överraskning. Kollegerna hade skrivit ett "födelsedagsspektakel" åt mig och uppförde det där på kafét med uppläsare, skådespelare, rekvisita och överräckning av bordsstandard. Jag utnämndes till eftermiddagsråd! Helt otroligt, jag har inte skrattat och gråtit så mycket på länge, det var så fint, omtänksamt och roligt! Dessutom fick jag ett gåvokort till Helsinki Day Spa, för det behövs mycket behandlingar när jag blivit så gammal.

På hemvägen åt vi ännu en god middag och nöjda och lyckliga anlände vi i Helsingfors ca 20.30 på kvällen. Somnade med ett stort leende på läpparna. Tack för en minnesvärd resa alla härliga kolleger!

Skymning i vackra Tallin. Nr 338/365








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar