Summa sidvisningar

onsdag 17 maj 2017

Bilden som inte fanns

Idag har jag varit ledig från mitt jobb och istället jobbat som bagare :) Det är kul med lite variation i det dagliga arbetet. Mannen har en årligt återkommande stor trädgårdsfest imorgon för ca 350 personer och jag har bakat savarin för hela gänget + lite annat smått och gott. Det var lite andra mängder än i en kaka för 10 personer, till degen knäckte jag 80 ägg och det gick åt 11 liter mjöl, bl.a. Och de lyckades, hade aldrig bakat savarin förut.

  Jag tog ju faktiskt några bilder  också, men av någon orsak har de inte fastnat på minneskortet, det har troligen inte varit ordentligt inne i kameran. Mycket konstigt, det har aldrig hänt förut. Blev så sur så nu blir den här dagen utan bild.  Tar bilder av festen imorgon istället.

Nr 127/365 (ingen bild publicerad....)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar