Summa sidvisningar

torsdag 11 oktober 2018

Running i Budapest

Lördag 6 oktober 2018

På resor blir det ju så mycket foton..... Hade 150 bilder att välja bland. Men lägger ut lite plock från dagen. Idag var det dags för mig att springa 10 km, det är en lämplig sträcka för mig. Jörn springer 30 km imorgon, söndag.

På morgonen var vi till tävlingscentret för att hämta våra nummerlappar och kolla in startplatsen. Där var redan full håll igång med olika lopp som startade hela dagen. Kortare lopp och olika tävlingar och jippon för barn, ungdomar och familjer. Vi vandrade och åkte spårvagn runt stan, åt lunch, såg fina sevärdheter och mötte våra barn i lägenheten.

Loppet gick jättebra och det kändes lagom tungt. Hela evenemanget var så intressant att delta i, det fanns hela tiden något att följa med, titta på eller lyssna till. Det var många människor ute och hejade och musik spelades på olika ställen längs banan. Nära mållinjen var familjen och hejade så jag fick lite extra energi och tog i med en ordentlig slutspurt! Tiden blev 1.06,03

Undantagsvis har jag bilder som jag själv är med på, endast en av dagens fotodagbokbilder har jag tagit själv!

 Vid 9,6 km, lite svettig och bister min innan jag hann se vem som fotade! Nr 211/365


Nöjd i mål med medalj kring halsen!

 Turistbilder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar