Summa sidvisningar

torsdag 18 oktober 2018

Sista dagen

Tisdag 9 oktober 2018

Vi han med ganska mycket ännu på vår sista dag i Budapest. Flygen gick först på kvällen (vi åkte med två olika flyg) och vi hade vikt dagen till att ströva runt på stan och kanske shoppa lite. Före shoppingen besökte vi St Stefansbasilikan som är Budapest största kyrka med mängder av fina gamla konstverk, utsmyckningar och detaljer.

Sen blev det shopping och lunch och vid 16-tiden tog vi bussen mot flygfältet. När vi satt på bussen meddelade Finnair att flyget är försenat med ca 3 timmar.... Men inte mitt flyg, alla andra skulle med Finnair utom jag som åkte Norwegian. De andra fick en matsedel som man kunde gå och äta med så vi hann äta gott alla tillsammans innan jag sedan rusade till mitt flyg. Jag hann bra hämta bilen från Jörns jobb och hämta de övriga från fältet fast det egentligen borde ha varit de som skulle vänta på mig. Så kan det gå, och hemma var vi först  halv två på natten! Man kan bara konstatera att det varit en otroligt fin och härlig resa på alla sätt och vis.


 Shopping i Budapest. Nr 214/365











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar