Summa sidvisningar

fredag 16 augusti 2019

Ut till havet

Torsdag 15.8.2019

Det har varit mycket jobb i veckan, men har nog också njutit av att bara rå om mig själv och pynja lite med ett och annat hemma. Vi har fått nya grannar i huset bredvid, de som byggde samtidigt som oss sålde huset och nu bor där ett ungt par. De har börjat fixa i trädgården, har planterat en ny häck och planerar att bygga en terass på bakgården. Jag har pratat med frun i huset ett par gånger, de verkar jättetrevliga.

Jag gjorde kortare vecka och har tagit fredag ledig. Tog tåget till Åbo vid 16 tiden idag och sedan skärgårdsbussen till Nagu. Jag var framme halv 8 och Jörn hämtade mig från kyrkbyn. Så skönt att komma ut hit igen och Jörn hade hunnit bygga en hel del under veckan.

Med buss på färjan. Nr 194/365

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar